حمیدرضا احراری

کارآفرین و توسعه دهنده کسب و کار

مشاور ارشد مدیریت دارایی‌های فیزیکی

مربی و منتور رشد و یکپارچگی

حمیدرضا احراری

کارآفرین و توسعه دهنده کسب و کار

مشاور ارشد مدیریت دارایی‌های فیزیکی

مربی و منتور رشد و یکپارچگی

نوشته بلاگ

پیش بینی اقبال چشمگیر در نمایشگاه “دنیای بتون” ۲۰۱۹

مرداد ۴, ۱۳۹۹ عمومی

برگزار کنندگان “دنیای بتون” پیش بینی می کنند که این نمایشگاه تجاری سالانه، در سال ۲۰۱۹ رشد چشمگیری را تجربه کند. گروه نمایشگاه های اینفورما اعلام کرده است که به تازگی فرآیند جانمایی و طراحی فضا برای نمایشگاه دنیای بتون ۲۰۱۹ به پایان رسیده است. تا کنون تثبیت شده است که بیش از ۹۷۰ شر کت کننده در بیش از ۶۲۰۰ متر مربع به ارائه محصولات و خدمات خود خواهند پرداخت.

به گفته جکی جیمز مدیر اجرایی گروه دنیای بتون میگوید: “فکر میکنم در سال ۲۰۱۹ رویداد بسیار هیجان انگیزی را تجربه خواهیم کرد. فضای کافی برای پاسخگویی به انتظارات شرکت کنندگان در طراحی لحاظ شده است.”

گردانندگان این رویداد پیش بینی می کنند در ۸ ماه باقیمانده تا زمان برگزاری، رشد قابل توجهی در استقبال و میزان مشارکت در نمایشگاه نسبت به سال گذشته بوجود بیاید. نمایشگاه ۲۰۱۸ خود بزرگترین رویداد در ۹ سال گذشته محسوب می شود، نمایشگاهی با ۵۸۰۰۰ بازدیدکننده از ۱۵۶۴ تامین کننده که در فضایی بالغ بر ۶۹۳۰۵ متر مربع محصولات و خدمات خود را ارائه نمودند. به گفته آقای جیمز : “ما با برگزاری این رویداد به دنبال ایجاد شبکه ای ارزشمند از منابع مشترک برای صنعت بتون و سنگ هستیم تا این صنایع بتوانند از طریق آن سال جدید را با قدرت آغاز کنند.”

نمایشگاه دنیای بتون ۲۰۱۹، از ۲۲ تا ۲۵ ژانویه (۲ تا ۵ بهمن ۱۳۹۷) و سمینار مرتبط با آن از ۲۱ تا ۲۵ ژانویه (۱ تا ۵ بهمن ۱۳۹۷) در مرکز همایش های شهر لاس وگاس برگزار خواهد شد. یک هفته با محصولات هیجان انگیز جدید، آخرین تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته در کنار بیش از ۱۵۰ جلسه آموزشی، کارگاه تعاملی و کارگاه های آموزشی در انتظار علاقمندان و اهالی صنایع مرتبط است.

به گفته آقای کوین آرکیبالد، مدیر نمایشگاه، تغییراتی در موقعیت بخش های مختلف نسبت به سال گذشته ایجاد شده است. “بخش سنگ به سالن مرکزی و بخش تکنولوژی به سالن شمالی منتقل شده است تا این دو حوزه پربازدید کننده، در دسترس بازدیدکنندگان قرار داشته باشد. به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم تا بتوانیم غرفه های باقی مانده را در طول پاییز و زمستان تعیین تکلیف کنیم.”

دنیای بتون تنها نمایشگاه سالانه است که به مسائل تجاری و تجهیزات صنایع بتون و سنگ اختصاص دارد. اولین بار این نمایشگاه در سال ۱۹۷۵ برگزار شد که ۱۵۰۰ شرکت کننده در فضای حدوداً ۲۰۰۰ متر مربع در آن حضور پیدا کردند.

ترجمه: حمیدرضا احراری

درج دیدگاه