حمیدرضا احراری

کارآفرین و توسعه دهنده کسب و کار

مشاور ارشد مدیریت دارایی‌های فیزیکی

مربی و منتور رشد و یکپارچگی

حمیدرضا احراری

کارآفرین و توسعه دهنده کسب و کار

مشاور ارشد مدیریت دارایی‌های فیزیکی

مربی و منتور رشد و یکپارچگی

نوشته بلاگ

شبییه سازی ابزاری برای تضمین کارایی در آینده! گزارشی از همکاری شرکت ولوو با یک پیمانکار برای آموزش کاربران ماشین آلات

مرداد ۶, ۱۳۹۹ عمومی

C:\Users\AfterSales-1\Desktop\تصاویر\Large-Sim_In-Action.JPG

شرکت آلن مایرز در همکاری با شرکت ولوو برنامه آموزشی بروز و کاملی را برای برنامه استخدامی سه ساله خود تهیه کرده است. نام این برنامه استخدام سه ساله گامی به فراتر گذاشته شده است. در قالب این برنامه، دو شرکت با هدف آماده سازی نیروی انسانی برای رویارویی با چالش های کاری پیش رو برنامه مدونی را آماده کرده اند.

به گفته مدیر منابع انسانی شرکت مایرز: “با نگاهی به آینده می توان فهمید که یکی از بزرگ ترین چالش های پیش روی ما داشتن نیروی انسانی آموزش دیده است. تاکیدی که بر سیاست های زیرساختی کشور قرار گرفته است، پروژه های بزرگ تری را برای ما به همراه خواهد داشت و به همین دلیل بایست به دنبال نیروهای آموزش دیده، خصوصاً در زمینه کاربری ماشین آلات و رانندگی کامیون ها باشیم.”

مرکز آموزش جدید شرکت مایر به دو شبیه ساز ولوو برای بیل های هیدرولیکی، یک شبیه ساز لودر چرخ لاستیکی و یک شبیه ساز کامیون کمر شکن مجهز شده است. هر یک از این شبیه سازها بلحاظ حرکتی کاملاً مشابه واقعیت بوده و به کاربر اجازه می دهد تجربه کاملاً واقعی نسبت به شرایط کاری دستگاه در کارگاه داشته باشد. به کمک تصویر سازی سه بعدی و یک پلتفرم کنترل شده با سیستم های برقی، این شبیه ساز می تواند سخت ترین شرایط کاری در سایت را در محیطی ایمن و بدور از خطرات واقعی کارگاه شبیه سازی کند.

“شبیه ساز های ولوو می توانند بهترین عملکرد حرکتی را در شبیه سازی واقعیت کاربری دستگاه برای راننده فراهم کنند. ما برای انتخاب این شبیه سازها تعدادی از کاربران کارآزموده خود را برای تست در پشت فرمان این تجهیزات قرار دادیم، این راننده ها از میزان تطابق حرکت ها و تصاویر این تجهیزات با واقعیت های کاربری دستگاه به وجد آمده بودند. به کمک این تجهیزات کاربر از قبل به صورت مجازی با وضعیت و شرایطی که در شرایط واقعی خواهد دید مواجه می‌شود. برنامه آموزشی ما با کمک این تجهیزات اثربخشی بسیار بیشتری خواهد داشت و دسترسی ما به پرسنل آموزش دیده در بدو ورود به سازمان را تضمین خواهد نمود.”

حمیدرضا احراری

درج دیدگاه